10-04-2015

Yes, we zitten onder de 100 dagen!

Nog 97 dagen...klinkt toch veel lekkerder als boven die 100.
De tijd vliegt voorbij.

Tussen alle verplichtingen door zoek ik altijd nog een gaatje om nog even te speuren naar leuke dingen die we kunnen doen in Amerika.
Tijdens onze rondrit gaan we aardig wat plaatsen bezichtigen en we kunnen niet wachten om alles in het echt te gaan meemaken.. er zijn nog zoveel mooie plekjes die wij nog niet hebben gezien. Later vertel ik iets meer over wat onze planning is.

Het enige waar we wel een beetje mee zitten is de vlucht. Die is inmiddels al 4x gewijzigd vanaf Oktober. En het word elke keer steeds krapper.
De terugvlucht vertrekt inmiddels al 3 uur later.. betekent dat er nog maar 50 minuten tussen onze volgende vlucht zit. Ik hoop echt dat we dit gaan redden.. en ten tweede is dat de tijd van de autohuur dus ook niet meer klopt, dit zal waarschijnlijk gevolgen hebben voor de kosten aangezien we de auto dus later af zullen geven. Maar dit zal ik met de tijd nog even gaan uitzoeken.

Afgelopen weekend zijn mijn man en ik samen een weekend naar Duitsland geweest.. vlakbij Dusseldorf. Aangezien wij daar nog nooit geweest zijn en mijn
man het niet heel erg op vliegen heb en al helemaal niet vanaf een onbekend terrein, zijn we er eens een kijkje wezen nemen. Ik moet zeggen, vind het vliegveld erg groot en wat mooi zeg.. voelde gewoon een beetje alsof ik al in de States was aangekomen :-)
Mijn man ook weer gerustgesteld dat het allemaal wel goed te doen is op DUS

Voor nu gaan we gewoon weer verder met aftellen..laat het maar snel Juli zijn
en met dit heerlijke weer moet het wel goedkomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten