03-08-2015

Dag 16 (1 Aug) A Rainy Day...

Vandaag hebben we allemaal weer lekker uitgeslapen, want het was vanochtend toch wel even balen dat het regende.
We hadden gehoopt dat het wel zou stoppen maar later in de middag regende het nog steeds.



We hebben hier wat in de villa gehangen, films gekeken.. en in het halve uurtje dat het even droog was zijn de kinderen nog even gauw het zwembad ingedoken. Daan had nog even met het thuisfront gebeld en alles ging prima met de katten. Gisteren kregen we trouwens nog wat foto's doorgestuurd van onze voor en achtertuin. Mn schoonvader was zo lief geweest om alles onkruidvrij te maken. En is zelfs nog naar de stort gereden om wat vuil weg te brengen. Hoe lief is dat! Thnx paps, love u :-)




Het brood was op dus we wilden even naar de Walmart rijden, Jayden wilde graag mee en Damian bleef liever in de villa achter zn tabletje zitten.
Ik wilde nog leuke pyamas voor de kinderen hebben dus we zijn iets verder richting Clermont gereden, daar zat namelijk nog een Walmart.
Clermont is trouwens ook een erg mooi plaatsje, net even wat meer groen en de Walmart zat op een heuvel.
Hier konden we wel slagen voor pyamas, Damian een Despicable Me Pyama en Jayden wilde een Spiderman pyama.

Terug in de villa hebben we lekker geluncht met brood en een gebakken eitje, maar de regen begonnen we nu toch wel zat te worden. Dit is echt de eerste keer dat we zoveel regen hebben gezien in de zogenoemde Sunshine State Florida.
We hadden ook niet echt zin om nog langer in de villa te blijven en wilde natuurlijk ook nog wel even shoppen.
We wilde naar de premium maar op Google stond dat hij maar tot 20.00uur open was, vonden we al erg vreemd op een Zaterdag maar goed, de Florida Mall was tot 22.00uur open dan doen we die gewoon want ik moest nog even naar Macy's toe, mijn favo winkel en Daan zn rotwinkel haha, omdat het altijd zo lang duurt en ik veel koop ;-) whahah.

Enfijn eindelijk aangekomen bij de mall (ja weer file ;-) ) was het dus al erg druk, ja iedereen gaat met dit weer natuurlijk de malls af , toch konden we gelukkig een plekje vinden net voor de ingang van Macy's.
We hadden de kinderen beloofd dat ze in zo'n autootje mochten zodat ze niet hoefden te lopen maar er stond niks. De hele mall doorgelopen maar alles was bezet. Daan ging nog even met Jayden een andere kant op om daar te kijken en ik ben met Damian alvast naar Macy's gelopen.
Toen de andere mannen terug kwamen had ik al aardig geshopt voor de kinderen. Veel met korting en ik had natuurlijk de Visitors Card bij met nog eens 10 procent extra korting.
Ik zag nog veel en veel meer maar ik heb me netjes gedragen en we zijn naar de kassa gelopen..tjing tjing even slikken en weer door ;-)

Voor ons zagen we niet veel, ja we zagen wel leuke dingen maar gewoon veels te duur. Normaal komen we hier met tassen uit voor ons allemaal maar dit keer alleen voor de kinderen.
Buiten gekomen zagen we dat er een autootje vrij was voor de kinderen dus die maar gelijk gepakt.


Daarna kwamen we bij Abercrombie uit...eerst voor ons maar ook hier vond ik het niet veel bijzonders en Daan zag ook niks.
Bij de Kids winkel hebben we voor allebei een shirtje gekocht voor een schappelijke prijs.
Nog even langs de vernieuwde Foodcourt, of zoals het nu heet, Dining Paviljon om wat te drinken en langs Carlos Bakery, maar die was helaas nog niet open..




Nog even verder gelopen en wat winkels afgegaan maar zagen niet echt heel veel bijzonders meer.
We hadden met de kinderen afgesproken dat als ze zouden luisteren en niet vervelend zouden zijn dat ze dan bij M&M's World iets mochten uitkiezen..
Hmmm hmm , denk je dat ze dr eigen gedragen hebben? 2 jochies die niet van winkelen houden..yeah right .
Maar als we dan richting de uitgang lopen, vind ik het weer zielig ( zo slecht, i know) dus wat doen paps en mams. Juist die gaan gewoon naar de M&M's winkel en ze laten ze wat uitzoeken ( denk hier maar even een schamende emoticon bij )



Het was inmiddels al 22.00uur en we hadden nog niet veel gegeten dus wat doe je dan in the Kingdome of Fastfood, juist lekker naar de Mac.
We stonden aan de balie en ik had het niet eens door, maar Daan zegt ineens we kunnen gratis eten want ik vind $20 op de grond! Nice!! You go Daan, let's eat haha. We hebben heerlijk gegeten :-) Naderhand wilde we nog een ijsje maar het was ineens erg druk zodat we maar bij de Walmart ijs gingen halen.
23.30uur en gewoon nog even naar de supermarkt heh, en je staat nog versteld hoeveel mensen er dan nog lopen op dat tijdstip.


Thuis aangekomen hebben we nog even lekker een ijsje gegeten en de kids zijn nog even vlug gaan douchen en naar bed.
Wij hebben nog even de kleding geshowd aan mn ouders, lekker wat gedronken, onder de douche en toen was het 1.45uur. Bedtijd!
Je kan dus wel begrijpen dat ik het blog maar even een dagje heb opgeschoven.



Morgen staat er een shopdag op de planning, en dan echt naar de Premium Outlet.
We hebben niet zo heel veel dagen meer hier, Vrijdag gaan we de villa uit om naar Ft. Lauderdale te rijden en zaterdag is de vakantie alweer voorbij. Het gaat zo hard, zo jammer..maar goed nog niet aan denken nog eerst een weekje genieten!

 

 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb weer genoten van jullie shopping avonturen.
    Jeetje wat gaat dat snel he nog een weekje genieten.
    Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja het is nu ook echt shopweer in Florida.
    Voor de malls wel fijn dit weer.
    En morgen mag je weer shoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen