08-08-2015

Dag 22 (7 Aug) Dag villa en op naar Ft Lauderdale!

De wekker ging vanochtend om 7.30uur, konden er allemaal prima uitkomen.
Is altijd weer met gemengde gevoelens, je wilt eigenlijk nog niet weg maar aan de andere kant is het toch wel weer fijn om thuis te zijn ( in ons eigen bed!)
8.45uur zaten we helemaal startklaar in de auto met nog even een tussenstop voor mijn ouders bij de Dollar Tree. En nog even tanken anders kwamen we niet ver ;-)
Daarna konden we gaan rijden richting Ft Lauderdale, de rit zou zo'n 3.5 duren, maar met een tussenstop ben je altijd wel iets langer onderweg.

Rond half 2 kwamen we bij het hotel aan en probeerde we even of we al in onze kamer konden, maar die was nog niet klaar.
We wilden eerst hier wachten maar zijn toch maar even langs het strand gereden, dit was toch maar een half uurtje rijden.
Ze zijn hier overal flink aan het werk en dus ook de boulevard bij het strand.
Toch hebben we een plekje kunnen vinden zodat we gelijk het strand op konden lopen. Het was heet vandaag, 36 graden! En dat kon je goed voelen ook, het was rennen in het zand.
Jammer genoeg kon je niet ver het water inlopen, want het liep gauw af. Maar het water was heerlijk zeg.
We hebben hier lekker even lekker kunnen volhouden. Damian en Jayden werden nog geroepen door een mevrouw die op een surfplank zat en vroeg of ze misschien op de plank wilde gaan staan zodat wij een foto konden maken.
Dit vonden we natuurlijk wel wat, en super aardig van die mevrouw.

Na een tijdje vonden we het wel tijd om weer richting het hotel te gaan rijden.
Onderweg naar de auto riep er nog een andere mevrouw naar Damian dat ze hem super cool vond dat hij op een surfplank aan het boarden was :-)
Richting het hotel zijn we via Las Olas Boulevard gereden, eerst krijg je een paar mega huizen te zien met nog grotere jachten en daarna kom je in een stuk met allemaal leuke winkeltjes en restaurantjes. Leuk om gewoon even doorheen te rijden.

Bij het hotel aangekomen konden we dan inchecken, mocht ook wel want het was inmiddels 1700uur. Bij ons ging de reservering goed alleen bij mn vader zeiden ze dat de boeking nog niet betaald was. Dit klopte niet want we hebben dit hotel via Priceline geboekt en die moet je vooraf betalen. Na een heel gedoe dat ik moest bewijzen dat hij betaald had, bleek dat ze een verkeerde reservering had gepakt. Tja dan gaat het niet werken heh.. Dat is gelukkig toch allemaal goed gekomen.

Nu is het etenstijd want we hebben honger, heel honger.
We zijn voor het gemak naar Sawgrass Mills gereden waar een FoodCourt zit zodat er keus genoeg was voor iedereen.
Daan en ik namen rijst met orange en bourbon chicken en de kinderen namen BK. Het heeft ons (behalve, hoe ken t ook anders, Jayden) zeer gesmaakt.
Mn ouders wilden hier nog even rondkijken maar wij vonden het allemaal wel welletjes, koffers zijn vol en potje is leeg ;-) , dus we zijn lekker richting het hotel gaan rijden.

Damian en Jayden zijn nog even lekker onder de douche gegaan, en liggen nu aardig te klieren. Je geduld voor hier flink getest hoor ;-)
Ik ben trouwens net nog naar de receptie gelopen om een klacht in te dienen. We zitten namelijk op de begane grond bij het zwembad, erg rumoerig en er zijn van die lolbroeken die continu op de ramen aan het slaan zijn.
Eerst was Daan geweest maar ze snapte hem in het begin niet en zou er daarna wat aan doen maar ze bleven bezig dus dan gaan Madame ook nog even op hoge poten naar de receptie en heb gewacht totdat ze iemand opgeroepen heeft. Ze heeft de beveiliging orders gegeven om het zwembad te sluiten.
En nu 10 minuten later is het heerlijk rustig ! That's what i'm talking about haha

Voor nu rest ons ook nog even een opfrisdouchje en nog wat waarschuwingen aan de kinderen want die zijn nu namelijk nog steeds vervelend.
Morgen gaat onze vlucht rond een uurtje of 12 naar Chicago en hebben we 45 minuten om naar de volgende vlucht te lopen. Dus er mag absoluut geen vertraging zijn anders halen we de connecting flight niet eens meer, maar we zullen zien.
Zondagochtend landen we op Dusseldorf Airport, het blog zal ik dan iets later afmaken..

Truste Zzzz

1. Wat een stoere foto's van de jongens op de surfplank!!
    En jeetje morgen alweer naar huis,de tijd vliegt.
    Alvast een goede terugvlucht.
    Jullie hebben een top vacantie gehad

2. Lekker dagje en top vakantie! Wat aardig dat de jongens op de foto,mochten op de board!
    Alvast goede reis terug en ik ga duimen dat jullie gewoon je connecting flight halen!

3. Dat heb je goed geregeld Natalie, geen halve maatregelen! Fijne vlucht morgen en jammer dat jullie vakantie al weer bijna over is ! Bedankt voor de leuke verhalen!

4. Stoer hoor de kids op een surfplank, leuke foto`s.
    De laatste dag , en dan weer naar huis, het is snel gegaan.
    Goed gedaan Natalie bij die receptie hahaha.
    Liefs xxxxx Ria

5. Wat vliegt het altijd, maar weer een topvakantie achter de rug!!

6. Jeetje wat gaat de vakantie altijd snel he :-( maar zo te lezen in jullie blog hebben jullie je erg goed vermaakt. Voor morgen wil ik jullie alvast een hele fijne en veilige vlucht wensen.

7. Leuke dag weer, jammer dat het er alweer op zit. Heerlijke vakantie hebben jullie gehad. Goede vlucht naar huis!

8. Wat aardig van die mevrouw voor de foto's op de surfplank!
    Wat vliegt de vakantie om, maar jullie kunnen weer terug kijken op super trip!!!