20-07-2015

Dag 3 (19 Juli) Een rustig opstartdagje

Het maakte voor de kinderen allemaal niets uit dat het allemaal zo laat was geworden, want om half 7 stonden ze gewoon weer aan ons bed vanochtend of ze mochten zwemmen, nou nog even niet hoor.. we bleven zelf nog even liggen maar na een half uurtje hielden wij het ook voor gezien en zijn we onze koffers maar uit gaan pakken.
We hadden natuurlijk niks in huis dus om 8.15uur liepen we al bij de Walmart...Heerlijk! Die zit hier trouwens 3 minuten vandaan!

Ik moet wel zeggen, door de ongunstige koers zijn sommige prijzen toch wel schrikbarend hoog zeg, beetje jammer dit maar we moeten het er maar mee doen. Bij het afrekenen werkte onze pinpassen niet, dan maar met de CreditCard. En straks maar even in de villa op internet kijken wat het probleem kan zijn.

Terug in de villa waren inmiddels mijn ouders ook wakker en hebben wel lekker met zijn allen ontbeten, lekker eitje gebakken/gekookt en boterhammen geroosterd.
Daarna hebben we gewoon heerlijk aan het zwembad gezeten, kids hebben een aantal uurtjes in het zwembad vertoefd, ondertussen even aan ons blog gewerkt en online gezet. Gewoon lekker een relax daagje.






Rond het middaguur zijn we even de 192 opgegaan op zoek naar een schoenenwinkel en die was gauw gevonden. Daan kon thuis namelijk zijn slippers niet vinden, dus moesten we even nieuwe halen. Ze hadden een sale bij Payless Shoe Store en zag voor Jayden en mezelf ook gelijk leuke schoenen, die maar gelijk meegenomen.
Daarna nog even naar Twistee Treat om voor de mannen een ijsje te halen, het was zelfs National Ice Cream Day en stond een DJ muziek te draaien, hoe leuk is dat!




Terug bij het huisje ben ik gelijk maar even wat foto's gaan maken van de villa en de auto en waren mijn ouders inmiddels ook even naar de Walmart.
De kinderen waren helemaal uitgeteld( Jayden lag in de auto al te slapen) dus die hebben we maar even naar bed gebracht. Ook ik wilde even gaan liggen en Daan vond dat ook wel een goed idee.. Iedereen sliep in 10 minuten....behalve ik. Na een half uurtje proberen hield ik het wel voor gezien en ben maar even lekker bij het zwembad gaan zitten. Iedereen heeft toch bijna 2 uur geslapen, moest ze wel wakker maken hoor want volgens mij konden ze gerust nog een paar uur blijven liggen :-)











Het was inmiddels al avond en vonden het wel tijd dat we een hapje gaan eten.
Wij wilden eerst lekker bij de Panda Express wat gaan halen, alleen mijn moeder vind dat niks dus zijn we met hun naar Ponderosa gegaan. We hebben allemaal niet zo heel veel gegeten, de kinderen zijn gewoon nog op en hebben last van het tijdverschil, het is tenslotte in Nederland midden in de nacht. Daan en ik zijn heel de dag al niet zo lekker, last van onze maag/buik. Gewoon oververmoeidheid. Hopelijk is dat morgen over, want dat is onze laatste dag in de villa, daarna gaan we een weekje op pad.



Weer aangekomen in de villa hielden we het voor gezien, zijn lekker wezen douchen en onze bed ingekropen.
Voor morgen staat er ook nog helemaal niks ingepland, alleen nog even naar de Walmart om een TomTom( of ander merk, als we maar navigatie hebben) te kopen.

Tot morgen!

14 opmerkingen:

  1. Inderdaad rustig opstarten en zorgen dat de vermoeidheid weg is, dan komt de rest vanzelf wel weer!!
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat jullie buikpijn snel over is. Kan inderdaad oververmoeidheid zijn dus ff lekker rustig aan doen dan komt het goed.
    Veel plezier.
    Liefs xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook altijd heel vermoeiend zo'n reis, daar moet je even van bijkomen! Ben je er al achter waarom de pinpassen het niet deden? Ik hoop morgen op een relaxte dag voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Renee, nou nog niet helemaal. bij de Walmart staat in ieder geval het logo niet van Maestro, misschien dat dat sinds kort veranderd is. Maar ook bij een tankstation binnen kan je niet met een pinpas betalen.. 2 jaar geleden hadden we nog nergens last van.

      Verwijderen
    2. Wij betalen altijd met cash, dus ik heb dit nooit gemerkt of met de creditcard.

      Verwijderen
  4. Relax and enjoy, it's your Holiday !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij worden ook niet echt vrolijk van de huidige dollar-koers :-(

    Wat hebben jullie een leuke villa, op welke community is dit ? Enne... die "ijsjes" van Twistee Treat zijn echt killing he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hij staat echt dramatisch slecht zeg.. enne ik heb nog geen ijsje op maar de mannen vonden het heerlijk, dus gauw maar weer eens langs :-)

      Verwijderen
  6. Dat heb je wel even nodig na zo'n reisdag, heerlijk een dagje niks.
    Ik verheug me ook al op de Walmart, lekker rondstruinen.
    Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie zijn echt niet de enige die balen van die dollar koers. Wel 30x per dag kijk ik naar de koers in de hoop dat er een stijgende lijn in zit. Altijd leuk zo'n dagje Walmart. Wij zijn er ook altijd een aantal uren zoet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ney Walter (of Ton ;-) ) ik zie dat stijgende lijntje voorlopig nog niet komen hoor. Je kan het hier ook echt merken in sommige winkels, totaal niet druk terwijl je 2 jaar geleden soms niet eens normaal naar kleding kon zoeken van de drukte.
      Enne Walmart is ook onze favoriet hoor, heerlijk kom er altijd weer nieuwe dingen tegen om uit te proberen!

      Verwijderen
  8. Heerlijk toch zon lekker rustdagen.
    Ff naar de walmarkt altijd zo leuk om daar te shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jezus grappig optrekje daar
    stelt natuurlijk niks voor bij jullie optrekje in Dordrecht maar toch

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jezus grappig optrekje daar
    stelt natuurlijk niks voor bij jullie optrekje in Dordrecht maar toch

    BeantwoordenVerwijderen