31-07-2015

Dag 14 (30 Juli) Een dagje shoppen....of toch niet

Na gisteren een lange dag in Seaworld te hebben doorgebracht, leek het ons wel lekker om uit te slapen net zolang de kinderen het toelieten.
En dit lieten ze toe, wij zijn er 11.15uur uitgegaan en de kinderen lagen nog steeds te slapen! Vanochtend stond Jayden wel heel even aan ons bed omdat hij Damian kwijt was, maar die was bij oma in bed gekropen. Jayden is weer terug gegaan naar zijn bed en weer in slaap gevallen.

Iedereen was inmiddels wakker en de kinderen wilden gelijk in het zwembad duiken. Eerst ontbijten, of liever gezegd brunchen.
We hadden niet genoeg brood, dus Daan en ik zijn even vlug naar de Walmart gegaan om wat brood te halen.(Tussendoor nog even wat foto's gemaakt van het resort) Toen we terug kwamen zat Damian inmiddels al in het zwembad want die had zn boterhammen al op en Jayden was bijna klaar met eten, dus ook die zat al gauw in het zwembad.
Wij hebben met zn allen nog toast en een gebakken/gekookt eitje op en zijn daarna toch ook vlug het zwembad ingegaan want het was weer heet.







Mijn ouders hadden gisteren al aangeboden om bij de kinderen te blijven zodat wij rustig konden gaan winkelen. Dit vonden wij natuurlijk een heel goed plan :-) en zeiden wij volmondig Ja tegen.
Daan had wel wat last van zijn buik, en dit zeg ik met een reden ;-)

Ik wilde de Premium Outlet op de International Drive, al een paar keer gezegd dat er 2 zitten , 1 op Vineland en de ander op de Drive ..maar goed. Daan en mn pa zetten de navigatie op Vineland ( wat ik toen nog niet wist)
Aan het rijden zie ik dat hij de afslag neem bij Vineland , maar dat wil deze dame niet dus we rijden door naar de Int Drive. Daan krijgt ineens erg last van zijn buik en heeft het niet breed in de auto, had nog medicijnen ingenomen, maar die blijken niet te werken. Nog een kilometer voor de mall besluiten we om maar naar de villa terug te rijden want dit gaat em zo niet worden.

Terug richting de villa zakt het alweer, maar ik weet dat als we weer terug zouden gaan dat het toch wel weer op zou gaan spelen. Dus gewoon hop naar de villa. Bij de villa aangekomen hebben we even buiten gezeten, ik ben even achter de tab gekropen en de kinderen waren een filmpje aan het kijken.
Het was inmiddels bijna etenstijd en bleven gewoon lekker in de villa eten, het was de bedoeling om steak te eten, en dat hadden we niet.
Dus Daan en ik weer richting de Walmart , tis maar goed dat hij aan de overkant van het resort is :-)
Onderweg, in die 3 minuten rijden, je raad het al, Daan krijgt weer last OMG haha, ik zei parkeer die auto en ren maar naar de toiletten en ik zie je binnen wel. Had mijn gevoel toch gelijk, deze dag wordt geen shopdag.
Vlug wat dingetjes gepakt ( Daan was inmiddels klaar) en zijn weer terug naar de villa gegaan.

Moeders had inmiddels de tafel zo goed als gedekt, even het eten klaargemaakt en lekker met zijn allen buiten gegeten.
Daarna nog even uitgebuikt op de bank een drankje gedaan en zijn de kids rond 20.30uur naar bed gegaan.
Ik zag op Netflix dat ze hier veel meer andere series hebben, series die ik in Nederland niet meer verder kan kijken omdat ze simpelweg niet te verkrijgen zijn.
Dus Daan en ik zijn hier lekker verder gaan kijken met een drankie en een waterijsje (of 2).
En voor nu is het onderhand alweer bedtijd , want morgen is het weer vroeg dag.
Morgen staat Aquatica op de planning, een groot waterpretpark, waar onze waterratjes erg veel zin in hebben.

Tot morgen!

7 opmerkingen:

  1. Wat jammer van deze dag, maar ja shoppen met steeds last van je buik is ook niks, gewoon van de week weer een nieuwe poging wagen! Veel,plezier morgen in Aquatica!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk gaat het weer helemaal goed met Daan..
    Heel veel plezier in Aquatica!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend dat Daan last had van zijn buik, gewoon nog een keer proberen vd week! Aqualand is super, veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja shoppen kun je altijd nog, vervelend dat daan last heeft van zijn buik, hopelijk gaat het al wat beter met hem.
    Veel plezier in Aquatica xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou daar ging je shopdag!!
    Maar dat komt nog wel goed denk ik.
    Morgen veel plezier in aquatica is heel leuk daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat het shoppen niet doorging, maar last van je buik tijdens shoppen is gewoon 3 keer niks. Hopelijk komt dat nog wel een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer van je shopdag! Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen