08-07-2015

Nog even geduld...

We zitten hier zo te verlangen naar de vakantie..
Jayden denkt elke dag dat we nu vertrekken maar helaas nog een aantal nachtjes slapen.
De kinderen hebben sinds vorige maand een aftelkalender en strepen maar al te graag elke dag een hokje aan





Maar ook wij zijn flink aan het aftellen.. met een kalender op mijn telefoon ;-)
Nog 6 dagen werken voor mij en dan is het vakantie en Daan nog 6,5
en de kids hebben as vrijdag vakantie dus die kunnen nog even rustig bijkomen
voordat we vertrekken.







Esta is inmiddels ook geregeld en heeft het voor nu weer goedgekeurd om Amerika binnen te komen, heerlijk!

Ook de pretpark tickets hebben we al een tijdje binnen met weer wat leuke aardigheidjes, zoals een gratis dinnershow en voor de kinderen een 'Kids eat free card' . Altijd weer goed geregeld bij AttractionTicketsDirect




Ook zorg ik altijd dat ik een mp3 cd heb voor in de auto, zeker nu we een weekje gaan rondrijden vind ik het heerlijk om mn eigen muziek in de auto aan te hebben.

Dit weekend de koffers tevoorschijn toveren en dan beetje bij beetje alvast gaan pakken..en rest mij alleen nog een tijdschema te maken voor onze roundtrip. We willen toch veel doen en zien in die dagen dus een schema vind ik toch erg makkelijk.

Voor de rest gaan we het weekend nog Daniel zijn verjaardag vieren want die is vandaag jarig, 33 jaar is mijn mannetje geworden :-)


en dan is het wachten.....wachten tot vrijdag de 17e want dan vertrekken we naar Duitsland

Tot dan!

4 opmerkingen:

  1. Nou wij tellen met jullie mee!
    En heerlijk toch dat je de koffers al kan gaan pakken.
    En van harte gefeliciteerd met daniel zijn verjaardag maak er maar een leuke dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even volhouden hoor , het is zover voor je het weet! Gefeliciteerd met Daniel en veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast gefeliciteerd! En nog even volhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met Daniel!
    Nou, al helemaal klaar voor vertrek, alles goed geregeld.
    Wij tellen mee af hoor, wij moeten alleen nog een weekje extra doortellen :(
    Alvast een goede vlucht en heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen